Revolution slim SPORT bridžai

Kūno lieknėjimo drabužiai. Kūno formos tipai ir lieknėjimas - Lieknėjimo centras

Visi kūno tipai yra skirtingi ir gražūs, tačiau retą kurį aplenkia problema — svorio priaugimas.

Atsiliepimai

Dėl atsiradusio antsvorio gali kilti daug kūno lieknėjimo drabužiai, susijusių su sveikata, kurias daugumai sunku įveikti. Šias problemas pašalinti gali būti nesudėtinga, jei tik žinai ką valgyti ir kaip mankštinti kūną! Krūtinės ir juosmens išmatavimai panašūs, tačiau klubų šiek tiek mažesni. Ką valgyti? Deja, obuolio kūno tipai labiau skundžiasi širdies sveikatos problemomis.

kūno lieknėjimo drabužiai kaip prarasti riebalus viršutinėje liemens dalyje

Dėl to labai svarbu valgyti sveiką, nekaloringą maistą, kuris nekenktų širdies ir kraujagyslių sistemai. Rekomenduojama, kad kiekvieną kartą valgant pusę jūsų lėkštės sudarytų šviežios daržovės ar vaisiai. Jas valgykite su ekologiškais grūdais, pavyzdžiui, rudieji ryžiai, kvinoja, avižiniai dribsniai.

kūno lieknėjimo drabužiai nuplaukite maltą jautieną, kad pašalintumėte riebalus

Venkite riebalų, geriau rinkitės maistą, kuriame daugiau baltymų. Pavyzdžiui, žuvį, neriebų sūrį, pupeles, žirnius bei riešutus.

Nuorodos kopijavimas

Tai suteikia energijos kūno lieknėjimo drabužiai sotumo jausmą. Kaip mankštintis? Susidarykite treniruotės planą, atlikite pratimus stiprinančius širdį, kraujagysles, rinkitės jėgos pratimus. Išbandykite vikrų ėjimą, bėgiojimą, vidutinio intensyvumo — riebalų deginimo treniruotes, tempimą.

kūno lieknėjimo drabužiai svorio netekimas padaryta pune

Tai raktas į sumažintas apimtis! Tai yra sudėtinga vieta svorio mažinimui, nes dauguma pratimų skirti deginti riebalus vidurinėje kūno dalyje.

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Tačiau numesti svorio įmanoma ir esantiems šio kūno tipo! Kriaušės kūno tipams svarbu kontroliuoti riebalų vartojimą. Jeigu valgote baltymus turintį maistą, įsitikinkite, kad tai yra labai liesas produktas. Tai svarbu, nes šiam kūno tipui būdinga kaupti riebalus, bet sudėtinga išsaugoti baltymus ir angliavandenius.

Svarbu valgyti daug vaisių ir daržovių angliavandenių. Taip pat valgykite baltymų turintį maistą, pavyzdžiui, vištieną ar žuvį. Venkite riebalų.

kūno lieknėjimo drabužiai budizmo svorio metimas

Kardio treniruotės, kurios orientuotos į apatinę kūno dalį — klubus, pvz. Tačiau nepamirškite ir neapleiskite  viršutinės kūno dalies.

Kūno išmatavimai — krūtinė, juosmuo, klubai yra panašūs.

Facebook draugaukime

Šiam kūno tipui galima tik pavydėti dėl tiesių kūno linijų ir lengvai randamų drabužių. Tačiau ir stačiakampio kūno tipai ne retai susiduria su svorio padidėjimu.

kūno lieknėjimo drabužiai numesti svorio apačioje

Stačiakampio kūno tipai daugiausia priauga svorio vidurinėje dalyje, ties juosmeniu. Šioje srityje susikaupia lyg mažas apvalus pilvukas ir pradeda nykti talija, dėl to gali atsirasti ir širdies problemų. Kad šių problemų išvengti, rekomenduojama laikytis dietos, vartojant geruosius riebalus, geriausiai tinka avokadas.

Žuvis, riešutai, kitų formų liesi baltymai, vaisiai, daržovės — svarbiausi produktai, kurie turėtų būti ant jūsų stalo.

Valgykite ekologiškus produktus or vadovaukitės subalansuotą mityba. Svarbu stiprinti raumenis, todėl darykite jėgos pratimus, iš treniruočių rinkitės funkcinę treniruotę.

TIKROS VIRŠSVORIO ISTORIJOS - LIEKNĖJIMO AKADEMIJA #02

Atsilenkimai, kojų kėlimas į viršų padės sumažinti pilvuko apimtis bei sukursite ryškias kūno linijas. Svarbiausia treniruoti kūną! Svoris linkęs pasiskirstyti tolygiai, bet šis tipas vis tiek turi saugoti savo figūrą.

Kūno formos tipai ir lieknėjimas

Smėlio laikrodžio, kaip ir kitų kūno tipų, neaplenkia padidėjęs svoris. Daugiausiai svorio  susikaupia ant veido, rankų, kelių ir kulkšnių. Sveika mityba — raktas išlaikyti dailų ir sveiką kūną. Patartina daugiausiai valgyti šviežių vaisių ir daržovių.

Valgykite įvairių rūšių kruopas, pavyzdžiui: grikius, bolivinę balandą. Rinkitės tik liesesnius baltymus turinčius produktus. Venkite riebios mėsos, perdirbtų maisto produktų, cukraus bei kofeino.

kūno lieknėjimo drabužiai prarasti maksimalų svorį per 3 savaites

Šiam kūno tipui svarbios viso riebalų nuostolių temos treniruotės, tai Body Flex, riebalų deginimas, aerobika. Pirmoji — sumažinti suvartojamų kalorijų skaičių. Rinktis sveikesnę mitybą, kurioje daug daržovių.